QI MaRs Systém - pre správcov
QI MaRs Systém - vodárenstvo



Servis a údržba
Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.
QI Helpdesk
Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.
Organizácia a riadenie
Potrebujete zistiť koľko času zamestnanci trávia na servisných akciách? V QI ľahko porovnáte výkony jednotlivých technikov.
Procesy a workflow
Ku každému zamestnancovi sa prostredníctvom QI dostanú presne tie informácie, ktoré potrebuje na výkon svojej práce. Konkrétny proces zadaný v QI potom slúži ako predpísaná štruktúra pre neobmedzený počet úloh